Cleopatra - Cleopatra's theme

2009.07.13 kl: 14.25

Dagens 90-talsvideo
Måndag

Cleopatra - Cleopatra's theme (1998)




Tyvärr ganska kass kvalitet på denna video, men jag hittade ingen bättre.

Ja, ännu en låt och video jag gillade skarpt.
Och även här har jag tydliga minnen av ställen jag såg videon på,
och personer jag såg den med.
Jag vill minnas att jag tyckte dom var rätt coola.
Det var liksom tre unga, coola och duktiga tjejer.
Sen tyckte jag också att videon var bra, gillade det här med att grannarna
knackade och att dom ändå fortsatte sjunga...

Idag kan jag ju tycka att dom ändå är bättre än många andra
av de här töntiga tjej- och killgrupperna.

Och här har vi återigen ett syskonband. Mycket poppis på 90-talet.
Fast här då tre systrar; Cleo, Yonah & Zainam Higgins.  (Födda -82, -84 & -80)
Dom verkar inte ha gjort så mycket nytt sedan år 2000 då dom släppte sitt andra album,
men tydligen är ett nytt album på gång och ska släppas någon gång under 2009...

Kommentarer
Postat av: Fredd

Hoppades att du skulle ta upp denna. Den är otroligt chatchy tycker jag. Det gillar vi! Läste det också för någon vecka sen att de ska släppa nytt och jag kännde lite "jaha?"

2009-07-14 @ 02:51:47
Postat av: EmmaPQ

Ja, det kan jag ju verkligen hålla med om. Det är knappast så att jag tror att den skivan kommer vara fantastiskt, otroligt, överdrivet superduperbra... Men man vet aldrig...

2009-07-14 @ 12:35:32
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0