Espen Lind - When Susanna cries

2009.07.30 kl:13.42

Dagens 90-talsvideo
Torsdag

Espen Lind - When Susanna cries (1997)




Här kommer en låt som jag kanske inte tror att alla minns.
Men jag gillade Espen Lind grymt mycket, eller åtminstone den här låten.
Men på den tiden gillade man ju en artist, öven om man bara hade hört en låt...

Den här videon och låten minns jag starkt.
Jag tyckte förmodligen att han var sjukt snygg och att han sjöng bra.
Nu tycker jag att videon är väldigt tråkig,
och det händer ju nästan ingen mer än att han ansikte fyller hela bilden...
Sen är det nån naken tjej med också...

Frågan är om jag idag tycker att han sjunger bra, jag vet inte riktigt.
Jag tycker nog det. Han är ju inte klockren, men han har personlighet.
Men slutet på låten, både hans wailningar och slutackordet, är sjukt fult!

Jag har personligen inte hört mycket av Espen Lind sedan 1997,
men andra hits han gjort  är bl.a "Life is good" från 2000 och "Scared of heights" från 2008.
Tycker att det hänt lite grann röstmässigt från "When Susanna cries" till "Scared of heights",
vilket kanske inte är så konstigt.. Men ganska skönt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Han är ganska lik Darren Hayes! Skönt att han har sympatiöppnat skjortan också, så hon inte ska behöva känna sig ensam i sin nakenhet :P Dock har jag nog aldrig hört låten..

2009-07-30 @ 14:52:50
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

Ja det var en sjukt tråkig video

2009-07-31 @ 02:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0