Shawn Mullins - Lullaby

2009.07.29 kl:15.24


Dagens 90-talsvideo
Onsdag

Shawn Mullins - Lullaby (1998)




Det här gillade jag skrapt 1998,
och igår gick jag omkring och sjöng på denna låten halva dagen...

Vet dock inte riktigt vad som tilltalade mig då,
men jag tror jag tyckte han sjunger bra och att refrängen är snygg.
Det tycker jag fortfarande.
Men verserna är ju bara lite hej hej...
Och det var ju lite mer "gubbe" över honom, än annat jag lyssnade på,
men jag tror till och med jag har denna singeln liggande hemma.

Har nog aldrig hört något annat av honom, kanske nåt litet bara,
men han verkar ha gjort typ 6 album sen 1998,
varav det senaste kom 2008 så han är väl en ganska aktiv artist. 

Kommentarer
Postat av: Fredd

Okej... Har noll minne av detta... Och jag tycker det dåligt och tråkigt

2009-07-29 @ 15:50:27
Postat av: EmmaPQ

Det är ju för att du enbart gillade mespop och ihopsatta tjejband..

2009-07-30 @ 00:17:04
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0