Solid Harmonie - I'll be there for you

2009.07.09 kl:02.37


Dagens 90-talsvideo
Onsdag

Solid Harmonie - I'll be there for you (1997)




Jag kände att det var dags att dra fram några härliga 90-talsdängor,
så vi börjar med den här.
Den här låten och gruppen gillade jag starkt.
Går dock inte att hitta på Spotify. Mycket synd...
En annan hit med dom fantastiska tjejerna var t.ex. "I want you to want me".
Diggar framför allt den synkade dansen samt den snygga frisyren
med fyra hårgummiband i olika färger på rad...
Stora gula byxor är ju också rätt hett... Inte.

Kommentarer
Postat av: Fredd

YEAH! Detta tycker jag va kul! ME LIKE!!!

Detta är ass bra. Typisk 90-tals Fredrik pop som jag älskade. Diggade alla dessa tjejgrupper (utom spicegirls). Och syncdans, ohhhh vid vi gillar det!

2009-07-12 @ 23:02:21
Postat av: EmmaPQ

Jag var inte så inne på tjejgrupperna utan mer på killgrupperna då, men de här gillade jag! Dock hittar jag inte den där videon som är jättefärgglad och otroligt 90. Dom dansar typ på en supergrön äng. Är inte det B-witched - C'est la vie? Jag kan inte hitta den videon på youtube fast jag vet att vi kollade på den förra året när vi var i Sthlm. Mycket mystiskt...

2009-07-12 @ 23:35:33
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

Här har du den.



http://video.google.com/videoplay?docid=6653493181107020217

2009-07-13 @ 13:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0