Tre tankar

2009.07.23 kl:23.34

Av hundratals...



Tre tankar från ikväll;


Jag började tänka på saker jag gjort i mitt liv som jag ångrar, det händer ibland
och jag kan rentav bli äcklad, men så tänker jag att man inte ska ångra sig.
Och så försöker jag att inte hålla på och älta saker och ångra mig.
Försöker tänka att man kanske ska låta bli att göra saker som jag sedan kommer ångra. 
Fast vissa saker som jag ångrar, började jag inte ångra förrän långt senare,
så det är inte alltid så lätt att veta nu vad jag kommer ångra sen. 


Jag funderar över att det ändå är coolt att man har så mycket kopplingar
till folk på olika sätt. Det händer ganska ofta, i alla fall för mig, att jag kollar
in någons profil på facebook, och så har vi någon gemensam vän och man
kan inte alls förstå hur de två känner varandra. Sånt tycker jag kan vara lite coolt. 
Att världen är så liten..
 

Och så funderar jag på det här med att bli vuxen. Jag har ingen lust med det,
att på riktigt bli vuxen. Jag vet att jag är så illa tvungen någon gång,
men jag vill inte riktigt. Men om detta ämne finns så mycket mer att säga,
och det orkar jag inte nu, men jag tänker bara på att vad bra allt var när man liten.
När man var riktigt liten och inte hade några krav, förväntningar och prestationskrav alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0