3T - I need you

2009.07.11 kl:13.53

Dagens 90-talsvideo
Lördag

3T - I need you (1996)


 

Den här låten har jag på singel också tror jag.
Tänk vilka tider, då man gick och köpte cd-singlar...

I alla fall, dagens video är alltså 3T med "I need you".
Det här tyckte jag var skitbra såklart, jag har väl alltid gillat smör.
Men när man ser den här videon nu... hejhej...
Det är så grymt klychigt smörigt.

Till att börja med står dom runt en flygel och sjunger,
och leadsångaren har en äckligt ful genomskinlig skjorta på sig.
Sen har vi det här med att det helt plötsligt ska komma in en massa barn
in i bilden. Varför kan man ju undra...?
Och sen kommer såklart hela orkestern och gopelkören in.
Och så är dom givetvis vitklädda.
Och efter höjningen när gospelkören kör loss så har dom dessutom
vind i håret...! Inte riktigt okej.
Och slutet, dom sitter vid varsin flygel, två svarta och en vit...
Mycket roligt!

Andra hits med 3T var t.ex. låten "Why" som dom gjorde tillsammans med
Michael Jackson. Michael Jackson var nämligen deras farbror.
Namnet 3T kommer förstås från att alla de tre bröderna i gruppen
heter något som börjar på T; Tariano, Taryll & TJ.

Kommentarer
Postat av: Fredd

HAHAHAHA KUL! Mycket KUL!

Vad var detta lixom? Där står han och försöker ser bekväm ut i sin genomskilniga skjorta. Låten är väll helt okej egentligen men vad tänkte man här? Och som du säger, alla dessa barn, VARFÖR?!?!?! Av vilken anledning? Kul att de var barfota med när de hade vita kläder.



Bra med lite artistinfo med. Alltid kul!

2009-07-12 @ 23:15:21
Postat av: EmmaPQ

Haha. Ja, det här är asroligt ju mer man tittar på det. Jag har haft den här låten på huvuet i flera dagar nu, det är kanske mindre bra. Men mycket roligt.

Det roliga är ju att man då verkligen tyckte detta var bra på riktigt. I alla fall jag.

2009-07-12 @ 23:41:22
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0