Hanson - I will come to you

2009.07.21 kl: 13.39

Dagens 90-talsvideo
Tisdag

Hanson - I will come to you (1997)





Dags för Hanson! Ännu ett av de fina syskonbanden, och dom var kanske störst...
Jag gillade dom skarpt, men jag gillade nog ändå Moffatts bättre.
På nåt vis kan man ganska lätt jämföra de två banden...

Favoriten var såklart Zac. "Alla andra" gillade Taylor, och jag ville ju inte vara som dom...
Han var (är) dessutom lika gammal som jag...

Låten är bra mycket bättre än Mmmbop, även om det var deras stora hit
och att den är trallvänlig och sätter sig på huvudet.
Den här låten är ju bra på riktigt. Eller ja, jag tycker fortfarande den är helt ok.

Videon vet jag inte riktigt vad man ska säga om...
Dom kanske inte var så skojiga dom där bröderna Hanson.
Effekten när Taylor sitter på trottoarkanten var kanske lite "ball".
Eller inte.
Alltså, ganska trist video...

Hanson har dock inte gett upp utan det ska komma ett nytt studioalbum 2010.
Deras 8:e i raden.

Andra hits med Hanson;
Mmmbop, Weird & Where's the love.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanson var sjukt mycket bättre än Moffats! :P Tycker också att låten är bra, synd att Zac inte fick vara med så mycket i videon, han var nog min favorit också.

2009-07-21 @ 15:21:04
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

Jag säger som jag sa när jag gick i 5:an, ass töntiga! Löjliga, fula, tråkiga och dåliga. Håller fast vid det. Dom ser verkligen ut som skit

2009-07-22 @ 06:42:47
Postat av: Fredd

Detta hänger jag icke upp i min 90-talsjulgran

2009-07-22 @ 06:43:29
Postat av: EmmaPQ

Njae. Jag tycker du överdriver lite här nu, Fredrik. Löjliga - visst det kan jag förstå att du tycker, tråkiga & fula - det är också okej. Men dom är faktiskt inte dåliga. Alltså detta var 1997 och dom var då 12, 14 och 17 år. Dom är inte dåliga. Faktiskt.



Men Malin, Moffatts var bättre, det står jag fast vid!

2009-07-22 @ 10:21:07
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0