Att kunna blogga precis när som

7ddc407c7721e157f1c6f9309dad75ba.png

Att kunna blogga precis när som helst..

Härom dagen fixade jag så jag kunde blogga från mobilen också, men jag har ju fortfarande inte prövat. Förrän nu då.

Det dumma är att man måste ha en bild med också, man måste alltså skicka ett mms, så sagt och gjort. Jag åker buss just nu. Det kanske syns på min fina bild. Eventuellt. 

Jaja, nåt vidare intressant händer inte just för tillfället.
Dom som sitter bakom mig hånglar.. Suck..!

Men nu är jag typ hemma. Ska bli spännande att se om detta funkade.
Men det lär det ju ha gjort om du läser det just nu..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hångel är inte okej på bussar!

2009-03-09 @ 22:58:17
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: EmmaPQ

Nej, verkligen inte! Helst inte bland folk över huvud taget. I alla fall inte bland singlar. Haha...

2009-03-09 @ 23:40:25
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0