Finskor & fulskor

2009.03.12 kl:21.36

Skor är bra att ha


Okej, nu är jag trött på två saker.

1. Att det är kallt.
2. Att det inte finns några snygga vinterskor att köpa.

Min fötter är i princip döda nu.
Har stått och väntat på bussen i ca 20 minuter.
Det är lagom skönt med en sula på typ 3 mm (okej, överdrift)
men det är i alla fall en så tunn sula att kylan från marken går igenom direkt.

Och man kan tycka att det är mitt eget fel,
att jag får skylla mig själv.
Men läget är som sådant att skor är dyrt.
I alla fall vinterskor, stövlar eller kängor.
Och köper man något som är dyrt vill jag gärna tycka att det är fint också.
Men jag hittar ju aldrig några snygga vinterskor!
För det finns inga...
Då blir det så här.
Så ge mig vår!
Genast!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår din problematik. Jag letade hur länge som helst, till slut hittade jag ett par vinterstövlar förra vintern. Men inte var de billiga direkt! Fast det var det nog värt, de är varma och sköna. OCH snygga :D

2009-03-12 @ 22:05:22
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0