Gult är fult

2009.03.18 kl:01.24

Eller fult är gult...


Jag blekte mitt hår förut.
Kanske var det dumt gjort,
för jag är inte längre blond, utan gulhårig.
Jag försöker att inte bli allför uppstressad över detta,
över mitt numera fruktansvärt gula hår...
Det finns ju mössa.

Och jag vet att det brukar se ganska gräsligt ut i några dagar,
men att det blir bättre när man använder blond-schampo
några gånger och när man får en liten, liten utväxt...

Och det hoppas jag verkligen att det blir,
bättre alltså.
För just nu ser jag lite ut som en öststats-prostituerad...
Sorry, men det är sanningen.
Fast då kanske det skulle varit mer orange.
Jaja, snyggt är det iaf inte.

Så som sagt, heja mössa!
För då funkar det.

Kommentarer
Postat av: Janne

Lägg av så farlig är det inte!!



Men som tröst så brukar det väl lägga sig efter några dagar och tvättar!!



Jag tycker att du lyser upp min tillvaro nu! = )

Don't be sad!



om det är någon tröst så klär du i mössa!!

2009-03-18 @ 13:13:34
Postat av: EmmaPQ

Jaaaa, det var väl det jag skrev, att det brukar bli bättre efter några tvättar... Herre min je! Det får vi verkligen hoppas att det blir.

2009-03-18 @ 18:35:37
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0