Några hundra kilo

2009.03.27 kl:21.21


Okej, jag vet att jag är tjock
meeen...



Igår åkte jag, Jenny & Linnéa i en hiss.
Och det faktiskt bara vi tre i hissen, det lovar jag.
(Se bildbevis nedan.)

Och ändå började knappen för "Överlast" blinka och hissen ville ej åka.
Och visst, vissa av oss kanske inte är pinnsmala,
men vi väger ju inte flera hundra kilo var. Faktiskt.
Jaja, roligt var det.
För hissen funkade när en av oss gick ut...

Det var ju visserligen några veckor sen jag vägde mig,
så man vet ju inte riktigt vad som har hänt sen sist.

Överlast
Övarlast

Endast vi tre i hissen
Det var faktiskt bara vi 3 i hissen...


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha men vilken dum hiss.

2009-03-28 @ 11:36:46
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0