Jag är kär i en saga

2009.05.17 kl:03.02

Grattis Norge!
på flera sätt..


Ja, vad ska man säga om den här kvällen?!
Jag är bara så sjukt nöjd!
Minns inte när det kändes så här bra efter Eurovision Song Contest sist...
Troligtvis aldrig.

Tycker det är grymt kul att Norge slog poängrekord,
att dom fick poäng av alla länder samt att det idag är Norges nationaldag till på köpet!
Dessutom är det bara så gött att både det bidrag man trodde skulle vinna,
och det man ville skulle vinna, var samma bidrag och att det vann.
Det enda negativa med det hela var väl att omröstningen inte blev så värst spännande...

Jag tänker göra allt för att ta mig till Norge om typ ett år.
Och för att nämna Malena, jag bryr mig egentligen inte alls om att det gick dåligt för henne,
jag sa ju att det inte var nån vidare bra låt... hehe... Och det spelar ju egentligen inte roll heller,
för alla måste ju ändå kvala. (Ja, förutom dom fyra och det land som vinner då såklart.)



På bussen hem inatt:


En tjej vrålar som bara den.
En kille ropar till busschauffören; "Stanna bussen, hon behöver luft".
Tjejens kompis ropar; "Hon är bara kär i en saga, kör!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0