59 frågor

2009.05.14 kl:19.07

Here I go again...


Gör ett försök att återuppta mitt bloggande med en lista snodd från http://busmamman.blogspot.com/

1. Hur gammal är du om fem år?
Svar: 29

2.Vem var den sista du träffade ?
Svar: Jenny.

3.Hur lång är du ?
Svar: 155 cm, men i passet står det 154...

4.Vilken var den senaste filmen du såg?
Svar: Det minns jag inte, men senaste tv-programmet jag såg var Top Chef.

5.Vem ringde du senast?
Svar: Telefonbanken.

6.Hur löd ditt senaste sms? Och till vem?
Svar: "Jag är i ett övningsrum" skickades till Jenny.

7.Vad är helgens planer?
Svar: Ska givetvis se på Eurovision Song Contest på lördag. Annars inget speciellt.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Svar: Absolut sms.

9. Är dina föräldrar gifta och skilda?
Svar: Dom var gifta och sen skilde dom sig. Det var länge sen. Typ 18 år sen...?

10.När såg du senast din mamma. ?
Svar: 1 maj när jag var i Småland en snabbis och hade sovit en natt hos mamma.

11.Vilken ögonfärg har du ?
Svar: Det är väl nån blandning av grå, blå och grön.

12.När vaknade du i dag?
Svar: Snoozade i typ två timmar innan jag till slut steg upp klockan 10.15.

13. Har du någonsin hittat en katt?
Svar: Nej.

14. Vilken är din favoritplats?
Svar: Småland!

15 . Vilken plats föredrar du minst?
Svar: Alla ställen där det finns snö och är kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
Svar: I Småland. Och förhoppningsvis har jag ett jobb.

17. Vad skrämde dig mest som barn ?
Svar: Saker i huset som såg ut som andra, läskiga saker som rörde sig, när man gick på toaletten mitt i natten och det var mörkt i hela huset.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Svar: Har inte skrattat mycket på senaste, men jag skrattade när Fredrik berättade om hans mammas beteende igår. Det var roligt.

19. Är du för för ung för att äga vinylskivor?
Svar: Nej, såklart inte!

20. Har du en bärbar eller stationär ?
Svar: Bärbar.

21.Sover du med eller utan kläder på dig?
Svar: Lite olika. Beror på hur varmt eller kallt det är...

22.Hur många kuddar har du i sängen ?
Svar: Minst 3, ibland 5.

23.Hur många landskap har du bott i ?
Svar: Fyra.

24. Har du spytt på någon?
Svar: Spydde tydligen i min systers mun när jag var liten...

25.Föredrar du skor , strumpor eller barfota?
Svar: Strumpor om man är inomhus, skor om man är utomhus och gärna strumpor i skorna om det inte är sandaler.

26. Är du social?
Svar: Inte den senaste tiden, men när allt är som det borde så...

27.Vilken är din favoritglass?
Svar: Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie 

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: Inte ta mer studeielån, skänka bort en del och antagligen handla kläder.

29. Tycker du om kinamat?
Svar: Nej, inte min grej.

30.Tycker du om kaffe?
Svar: Tjaa... Eller nej, det är faktiskt inte gott. Bara ibland.

31. Vad dricker du till frukost?
Svar: Oftast inget, men om jag gör det så blir det te eller vatten.

32. Sover du på någon särskild sida?
Svar: Försöker sova på rygg, annars blir det på vänster sida.

33. Kan du spela poker?
Svar: Nej, det klarar jag mig utan...

34. Är du en beroendemänniska ?
Svar: Tjaa. Ja, kanske.

35. Känner du någon med samma födelsedag som du?
Svar: Ja, två stycken. Sen vet jag om två till som jag inte direkt känner...

36. Vill du ha barn?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Men det vill jag nog eftersom jag redan bestämt vad han ska heta...

37. Kan du fler språk än svenska?
Svar: Njae. Jaja, kanske kan hanka mig fram på Engelska då..

38.Har du någonsin åkt ambulans?
Svar: Nej.

39. Föredrar du havet eller en pool?
Svar: Havet, lätt.

40. Vad spenderar du helst pengar på?
Svar: Kläder, skor, accessoarer...

41. Äger du dyra smycken ?
Svar: Nej.

42. Har du någon testat narkotika.
Svar: Nej, o nej.

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Svar: Godis.

44. Vem är den roligaste människa du känner?
Svar: Det var en svår fråga, men det måste nog faktiskt bli Daniel Hallin.

45. Välj ett ärr på din kropp?
Svar: På vänster överarm har jag ett ärr som jag fick när min kompis blev arg på sin katt och kastade ner den på golvet. Där låg jag på en madrass och sov...

46. Vad har du för ringsignal på din mobil?
Svar: "Det är fantastiskt" - Ibrakören

47. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten ?
Svar: Ja, nåt är sparat tror jag.

48. När togs din profilbild?
Svar: 15:e februari.

50. Kan du byta olja på bilen?
Svar: Nää.

51. Har du fått fortkörningsböter?
Svar: Nej.

52. Vilken var den senaste boken du läste?
Svar: Håller på och läser en drös med böcker t.ex. "Gunnar" - Bob Hansson & "Brida" - Paulo Coelho, men den bok jag läste ut senast var nog "Emma" - Mia Eriksson (forts. på "Gömda", "Asyl" & "Mias hemlighet".

53. Läser du dagstidningar?
Svar: Inte särskilt ofta nej.

54. Prenumerarar du på någon veckotidning?
Svar: Nej.

55. Dansar du i bilen?
Svar: Givetvis. Speciellt i Jennys bil när "The blessing of Abraham" drar igång...

56. Vilken radiokanal lyssanade du på senast?
Svar: Det måste varit P3.

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Svar: Cembalons rytm på "Twenty small zigars" - Frank Zappa.

58. När var du i kyrkan senast?
Svar: Det var väl i måndags på Joybellsövningen.

59.Vilka personer utmanar du?
Svar: Ja, det är väl fritt fram för den som har lust...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gött att du kör igång igen!

2009-05-14 @ 20:45:39
URL: http://danieljonasson.net
Postat av: EmmaPQ

Ja, vi får väl se hur det blir med det... Men jag gör ett försök iaf.

2009-05-14 @ 21:05:22
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0