Du har gått vid min sida länge nu

2009.11.23 kl:22.40

Tydligen..

Som jag skrev ett par inlägg ner håller jag på och läser
igenom mina gamla dagboksinlägg på lunarstorm.
Just nu är jag framme vid april 2005. Det verkade vara
en stressig tid, jag minns inte riktigt. Det är en period jag
på något vis lyckats förtränga.. Skumt det där.

I vilket fall som helst hittade jag en intressant sak.
Jag skriver väldigt mycket om hur stressad jag är och
jag tror minsann att jag på ett ställe beskriver något
som liknar en panikångestattack, fast jag då inte visste
vad det var. Jag har heller inte alls något minne av detta.

Fyra och ett halvt år senare sitter jag här, fortfarnade
med samma problem, fast avsevärt större. Kan inte ta
tag i allt jag måste göra på grund av stressen jag känner.
Den ger verkligen fysiska reaktioner..



Följande är ett utdrag ur lunardagboken;

Tis 26 apr 2005 23:04

Stress är farligt

Trodde jag dog av stress idag.
Fick iaf något konstigt anfall så jag sket fullständigt i 
hemtentan. Jag kan inte göra en tenta när jag skakar,
svettas, gråter, rycker... Var bara tvungen att lägga mig ner och vila.
Kunde inte göra något annat.
Men när jag väl bestämt mig för att det fick bli omtenta
på den mådde jag mycket bättre, för då hade jag mer kontroll
över allt jag är tvungen att göra.



Jag är medveten om att det här med lunarstormdagboken kanske
inte är så himla intressant, men en gång bestämde jag ju faktiskt
att jag skulle skriva om precis vad jag ville i min blogg, så då får
det bli så här!

Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Grymt att det finns kvar ändå!

Tack för dina låtar!

Vår lista är nu klar!

=)

2009-11-24 @ 00:04:10
URL: http://www.pjoltas.se
Postat av: Malin

Lunarstormdagboken är sjukt intressant! Läskigt att du inte ens minns det..



Och klart du får skriva vad du vill, det är ju din blogg!

2009-11-24 @ 09:08:18
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det var inte alltid bättre förr säj!

2009-11-25 @ 18:54:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0