195 cm

2009.10.13 kl:18.17

Det var det här med Ullared

Måndag 2 november startar Kanal 5:s nya yrkessåpa.
Det handlar alltså om Gekås i Ullared.
Alla har vi varit där, eller typ alla iaf.
Men alltså, jag vet inte det här med ett tv-program om detta..?

Den här serien tar alltså över Färjans sändningstid... 
Kan bli ungefär lika spännande. Eller inte.
För i denna serie kommer det inte krylla av packade människor
som gör crazy saker och sjunger karaoke. Kanske kommer det
däremot finnas en och annan galen tant med två kundvagnar som
kör på alla på smalbenen och som typ trycker sig förbi alla, tränger
sig fram som en jag vet inte vad, för att få tag i den där tröjan
som ändå krymper och blir oanvändbar efter en tvätt...

Det är liksom det här med att stå och köa i timmar, kanske också i ösregn,
för att komma in i en gigantisk affär med galna kunder där mycket bara är
skit. Visserligen finns mycket billigt, men ändå. Ett fenomen.
Så kanske är det värt att kolla på programmet ändå...

Rose-Marie på bilden här nedan vann en tävling som hållt på hela sommraen.
Personen med längst kvitto vann presentkort på Gekås.
Rose-Maries kvitto var 195 cm långt..!
Hej hej.
Notera också henne "nu-ska-vi-åka-till-Ullared-en-hel-dag-outfit" som
inkluderar en underbar magväska så att hon inte blir av med sin
lilla portmonä i all trängsel!

Långt Gekås-kvitto..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, väldigt snygg tant! Jag har aldrig varit där, men jag kan inte påstå att det känns särskilt lockande heller..

2009-10-13 @ 19:58:09
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

Ett äkta patrask!

Det var det här med magväska... Hon har dessutom den lite käckt på sidan sådär... Jag tycker faktiskt att man som svensk medborgare, eller till och med som människa och boende på jorden, borde gå fram till en sådan tant och vänligt berätta att detta inte är okej alls på nått sätt



Sen var det de här med 195 cm... sjuka människa!

2009-10-15 @ 20:00:49
Postat av: EmmaPQ

Ja, trots mitt snåla användade av det ordet är jag beredd att hålla med dig. Hon är väl definitionen av ett patrask..



Och vad gäller magväska säger jag bara en sak; Det är inte okej! MEN det finns ett undantag, och han heter Andreas Lundstedt! Japp.

2009-10-15 @ 21:35:01
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

Har för övrigt kommit på att Hipp Hipp karraktären Itsak är ett manligt patrask

2009-10-17 @ 03:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0