Dagens frukost

2009.10.16 kl:10.33

Variation

Kände bara att jag var tvungen att dela med mig av min
frukost som jag åt idag, den blev liksom lite udda.

Frukost

Här har vi alltså en slag dubbelmacka med kaviar mellan brödskivorna,
ett glas nyponsoppa och sen ett gäng sockerärtor.

Jag har kommit fram till att sockerärtor antagligen är det godaste jag vet.
Det har jag egentligen vetat länge, har alltid halvt käkat ihjäl mig i min
mormors trädgårdsland, men det är inte förrän nu i höst som jag börjat
köpa sockerärtor som jag sedan sitter och snaskar på, som godis.

Inget fel i det iofs, men jag kände att smakkombinationen här i denna
frukoststund var lite crazy ändå.
Nyponsoppa, kaviar och sockerärtor - det är ändå rätt speciella smaker
allihopa, men jag gillar dom allihopa så att jag gör! Jajemen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, spännande mix :) Men varför inte liksom?

2009-10-16 @ 16:18:13
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: stephanie

Jag älskar också sockerärtor! Brukar köpa hem och äta framför tvn, det är så gott! :)

2009-10-17 @ 18:41:46
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0