Thank you betyder..

2009.10.20 kl:23.26

Tack för idag

Dagens ord är tacksamhet.
Dagens känsla är tacksamhet.

Gött!

Idag är jag så sjukt tacksam över en massa saker.
Det finns saker att glädjas över, det finns saker som
även gör skitdagar värda att finnas till.
Och det är ju grymt gött att skitdagar kan övergå
i tacksamhetsdagar...

Det är ju tur att vinden kan vända, även om den såklart kan vända tillbaka igen.
Det är ju tur att inget är beständigt, att saker och ting förändras,
även om de såklart kan förändras tillbaka till ursprungsläget igen.
Det är ju tur att man kan gå och lägga sig och få vakna upp till en ny dag,
hela tiden. Även om många dagar är skitdagar kommer man ju någon gång
vakna upp och känna "Yeah! Idag blir en bättre dag."

Jag vet inte om jag är sjukt tydlig eller kryptiskt,
men jag förstår ju själv iaf. Det är alltid nåt..


Kommentarer
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma

Man måste få vara kryptisk ibland,och rensa sina tankar lite=)

Jag bloggar också, mest om mat, inredning, design, mode och småbarnslivet. Dock med en glamourös touch! Håller just nu på att lägga upp bilder från vårt parisbröllop!

Vill också passa på att önska dig en trevlig helg!

kram Erica

2009-10-23 @ 02:36:08
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0