Webjoker-hysteri

2009.10.14 kl:22.37


Mellokarusellen är redan igång!

Ja, då är det alltså hög tid för SVT:s nya grej inför Mellon 2010.
Jag snackar såklart om webjokern!

Folk har fått ladda upp låtar på svt.se och nu ligger där 180 låtar
som man får rösta på. En av dessa låtar kommer, en efter en lång
och utdragen röstningsprocess, att få den sista platsen i Melodifestivalen.

Jag har flera stycken av mina vänner på facebook som skickar
"Ni måste rösta på den här låten"-inbjudningar så nu gäller det helt 
enkelt att rösta på den bästa...

Måste dela med mig av några godbitar också.


Det här säger jag inget om. Den talar för sig själv...




Det här är antagligen Per Gessles lillebrorsa som dessutom snott
lite idéer från "När vi två blir en" med Gyllene Tider...




Måste slänga in nåt jag gillade också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0