Det är dags!

2009.09.04 kl:18.07

Dags är det..


Jag tror det är dags att trappa ner på medicinen.
Jag vill inte äta mer medicin nu.
Jag vill orka med skolan och jag vill börja må bättre,
och medicinen gör mig bara så fruktansvärt trött.
Jag vill sova hela tiden (jag orkar ju knappt ens blogga).
Jag orkar inte med skolan, jag orkar inte börja träna.
Jag är opepp, fast jag vill vara superpepp.
Jag vill fixa skolan galant, jag vill bli bättre, jag vill börja träna igen.
Men jag orkar ju inte för jag är så trött...
Det märktes inte lika tydligt i somras eftersom jag kunde sova mycket
mer då och ta det mycket mer lugnt då.

Jag tror att medicinen har hjälp så mycket som den kunnat.
Den har gjort sitt så att säga.
Jag tror att det är dags att börja trappa ner nu, lite i taget
för att jag inte ska må pisselipiss.
Jag tror verkligen det.
Japp.

Ikväll är det jag som bara tar halv dos!

Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Fredd

U go girl!

2009-09-05 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0