Nattliga aktiviteter

2010.12.18 kl:01.25


För att ignorera allt annat...


Spenderar natten med att lyssna på Musikhjälpen, läsa Harry Potter
och senare sova och förhoppningsvis drömma trevliga drömmar.

Alla sakerna är utmärkta för att slippa tänka på livet, framtiden,
dåtiden och nutiden. Att slippa fundera och grubbla.

Ibland är jag sjukt tacksam över att jag verkligen kan gå in i något,
(för närvarande Harry Potter) och leva mig in i det så pass att allt
annat inte spelar någon roll. Tror att mina månader med Rederiet-
tittande hade lite samma funktion och att jag nu varit tvungen att
hitta ett subsitut. Musikhjälpen är utmärkt där, men det varar ju
dock inte för evigt...

Måste nog börja planera för vad som ska ta all min uppmärksamhet
efter Harry-böckerna. Vad som kan trötta ut mig så pass att jag somnar
så fort jag lägger huvudet på kudden...

Man kan ju inte läsa om H.P i all evighet. Eller tja... Det kan man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0