Mello-tider!

2010.02.12 kl:22.26

Mellofestis!

Ja, det är ju Melodifestivaltider nu, men allt som varit i mina tankar
sen jag kom hem från Gambia är ju just Gambia. Man kan till och
med tro att det här har blivit någon slags Gambia-blogg...

Jag har inte ens orkat bry mig om att jag missade förra veckans
delfinal, jag lyssnade inte på småsnuttarna som man kan lyssna på
innan delfinalen och jag har inte alls läst in mig på artisterna och
bidragen. Känner man mig förstår man att det är nånting som hänt...
Mitt liv är Melodifestivalen i dessa tider, men inte i år. Det känns
inte lika viktigt längre...

Dock försöker jag att ta tillbaka just det här Mello-suget, för jag gillar
ju det egentligen. (Eller?) Plus att Fredrik är så besviken på mig när han
nu får vara ensam i Schlagernörderiet...
Men när jag åkte tåg förra veckan köpte jag faktiskt Aftonbladets
Schlagerbilaga på 134 sidor och läste hela vägen... Inte för att det hjälpte
så mycket, men jag försökte iaf.

Nu ikväll har jag faktiskt "tjuvlyssnat" på bidragen på svt.se och jag
tänkte ändå att jag kunde försöka mig på ett litet sedvanligt inlägg
om bidragen och vad jag tror om utgången... Men det får nog bli imorrn,
för nu ska jag se på film och försöka bli frisk!


Mello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0