Frisörens Sång

2010.06.30 kl:19.55


Fel är kul.


Idag på jobbet kom jag att tänka på det klippet
med Galenskaparna & After Shave, från Grisen i säcken,
när Jan Rippe byter tonart i "Frisörens sång" så att resten
inte alls hittar sina stämmor.

Kände mig bara tvungen att lägga ut det här.
Det är utan tvekan det roligaste klippet jag någonsin sett
och jag tröttnar aldrig. Jag skrattar lika mycket varje gång.
Inte ofta jag sitter ensam och skrattar högt, men herre min je!
Den som inte sett det bör kolla!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, det har jag faktiskt inte sett förut. Sjukt kul! Spännande att de inte hittar in till samma tonart :P

2010-06-30 @ 23:14:04
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: The Fredd

NICE!

2010-07-04 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0