Singelnöjd

2010.03.07 kl:01.13

Trötta tankar i natten

Jag tänkte bara på det att ju senare man träffar någon
(och med någon menar jag någon att typ gifta sig med),
desto större chans är det ju att man håller ihop.

Tänker att det borde vara så antingen för att man har
mindre tid ihop, för att det liksom finns mindre tid för att
hinna tröttna, att hinna skapa problem och vilja skiljas.
Eller också för att ju äldre man blir, desto mindre förändras
man. Jag kanske menar att man liksom borde ha hittat sig
själv och därmed hittat "rätt" livspartner ju äldre man är.
På nåt vis, ju längre tid man levt med sig själv...

Och eftersom man nog helst helt vill slippa skilsmässa
är det kanske rent av bara bra att jag är singel nu.
Kanske får fortsätta med det i några år till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0