Big Brother-bloggandet

2011.04.11 kl:02.08


50 av totalt 106 dagar har gått


Den som känner mig vet jag att jag ägnar ganska mycket åt min vakna tid
till att kolla på Big Brother. Jag fick ju för mig att skaffa ett 24-7abonnemang
så att jag kan kolla live dygnet runt. Jättebra idé. Eller ja...

Men man kan ju också undra varför jag skriver så lite om Big Brother i den
här bloggen. Och ja, det beror helt enkelt på att jag har börjat blogga på en
Big Brother-blogg. Jepp, det är lika nördigt som det låter. Men, så är dock
fallet och eftersom den har ganska så många läsare varje dag så har det
liksom gjort att mitt tittande känns lite mer värdefullt. Fantastiskt bra ju!
Det är inte längre bortslösad tid, för det finns en massa människor som
vill veta vad som händer i huset!

Och vill man då läsa denna blogg och få reda på allt som händer i BB-huset
kan man göra det här; http://bbelva.blogg.se
Det är alltså inte bara jag som bloggar där, utan vi är några stycken.

Och ja, jag står helt och hållet för detta nörderi. Big Brother-deltagarna är nu
mina närmsta vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0