Nytt

2011.02.01 kl:19.23


New


Japp. Nu har jag ändrat min bloggdesign lite här.
Inget avancerat, jag vet, men jag är inte så avancerad heller...

Dock tänker jag att den här förändringen ska spegla min
personliga förändring. Ja, nu ska jag alltså förändras.
Nu ska saker bli bättre!

Nu ska jag börja blogga igen, nu ska jag skaffa mig ett liv,
nu ska jag ta tag i saker, i höst ska jag börja plugga igen,
nu ska jag minsann få klart min utbildning och så ska jag må bra!

Ja, det är ju fantastiskt hur mycket man kan läsa in i några
fåglar och en annan färg...

Kommentarer
Postat av: Fredd

Låter ju superhemskt när du nu lägger fetstor vikt vid denna förändring när jag säger att, Jag ser nog inte förändingen. Tror inte den har gått igenom

2011-02-02 @ 11:03:34
Postat av: EmmaPQ

Jodå, den har gått igenom. Jag ser den och jag kollade för säkerhets skull på Lindas dator. Antingen har du sjukt dåligt minne och minns inte hur min blogg såg ut förut, eller är det nåt mystiskt ouppdaterat som hänt...

2011-02-02 @ 23:46:48
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0