Just nu: Hemtenta!

2009.01.15 kl:15.27

Pluggelipluggplugg


Hemtenta skrivs just nu,
och det går väl halvbra måste jag säga...

Vi sitter just nu 5 pers i samlingslokalen i Linneas hus.

Frågan är om det är bra eller dåligt att göra sånt här i grupp.
Alla låter ju så mycket.
Och ljud är halvbra.
(Jag låter också)

Jag kan inte koncentrera mig.
Men det kan jag ju aldrig.
Varken i grupp eller ensam hemma hos mig.
Jag har koncentrationssvårigheter!

Så frågan är om det är bättre i grupp eller ensam.
Hade jag varit hemma hade jag antaligen gjort ännu mindre,
så det kanske är rätt bra det här ändå.


Så här mysigt har vi det...
Hemtenteplugg i grupp...  Hemtenteplugg i grupp...  Hemtenteplugg i grupp...

Kommentarer
Postat av: Jemie

Mycket godis! Ja visst! Jag tycker de är kul att plugga i grupp! Man får lite motivation av att plugga när man ser alla andra (idioter?...haha nej!) plugga! JAG säger tummen upp för grupplugg och allsång!

2009-01-15 @ 15:45:32
Postat av: Malin

Myspys. Dock är jag nog en sådan som pluggar bättre ensam, iaf när det gäller att skriva något sånt här. Hoppas det går bra för er!

2009-01-15 @ 16:15:25
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0