Första bytet

0-66daf87cc3ddbc53e7d81e22fbca929b.png


Första bytet.

Jag är på väg hem till Småland från att ha varit i Trollhättan några dagar.
Det är smidigt det här med kollektivtrafik när man på den sträckan ska
behöva byta fyra gånger..! Nu är jag alltså i Grästorp. Vilket ställe!
Det verkar inte finnas någon kiosk på stationen, dock hänger det en massa
kläder på en stång utanför, så det kanske är någon slags loppis..
Utanför det som jag tror är en loppis sitter de typiska Grästorparna som
antagligen sitter där varje dag... Det enda i form av affärer och dylikt som
jag ser är en Qstar-mack och Jans Grill & Kiosk.
Okej, jag gillar ju småställen, men hallå..! Vad är Grästorp för ett place liksom?

Grästorp får betyget 2/5, det finns ju inte ens en kiosk.
Dock tar sig Grästorp upp till en 2:a för att man inte behöver gå i trappor 
för att ta sig till ett annat spår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0