SVT styr (eller är det Chrille...?)

2011.03.06 kl:18.34


Folket väljer - pyttsan...


Kollar in startordningen för finalen i Mellon på lördag
och jag gillar inte det jag ser. Jag gillar inte att SVT
ska styra hela skiten. Alla vet ju, det är ju allmänt
känt, att det är bäst att vara sist. Först är också bra
att vara och vilka är då sist och först? Jo, givetvis har
vi Danny först och Eric Saade sist. Det var ju knappast
en tillfällighet att både Danny och Saade var sist ut
i sina respektive deltävlingar.
Det stör mig lite, det skulle faktiskt vara mer rättvist
med nån slags lottning här.

Dessutom vet jag inte om jag tycker den "uppfräschade"
loggan faktiskt är snyggare...


Logga 2011


Logga 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0