Final 2011

2011.03.13 kl:19.30


Mellofinalen


Man kan ju göra världens utläggning om Mellon igår,
men jag ska nog faktiskt inte göra det.
Jag nöjer med att säga att det stör ihjäl mig att alla
småkids nuförtiden har egna mobiler...

Och som jag redan har sagt, hur och när blev Danny
för gammal? Det är Saade som gäller för kidsen, men
det kidsen inte fattar är att Danny är SÅ mycket bättre
artist, sångare, dansare. SUCK!
Iofs, detta är en låttävling, men "Popular" är väl inte direkt
en sensation heller...

Sen stör det mig att Saade liksom har sina fulknep för att
få starta sist. Jag tänkte inte på det först men givetvis är
det så att han måste vara sist i startordningen för att inte
de andra ska riskera att kliva på glassplitter. Som förra
året då de andra artisterna kunde halka i hans vatten.
Därför var han tvungen att vara sist. Det sitter antagligen
nån snubbe och tänker ut olika fulknep/töntiga effekter
som gör att Saade ska få gå ut sist. Inte okej eftersom
alla vet att det är bäst att få köra sist...

Det jag är nöjdast över är mellannumret. Ola, Lena, Nanne
och Chrille Sjögren ser man inte ihop alltför ofta. Kul!
Dessutom kul (och vilka minnen man fick) att Ola hade på
sig sin gamla lila dräkt...

Tycker ändå att många av bidragen var bra och det fanns
flera potentiella vinnare. Mellanakt bra. Ny version av förra
årets vinnare var okej. Så Mellofinalen 2011 får ■■■■□



Sen fick han glassplitter i ögat med, stackarn...




Tur att jag inte skrev nån lång utläggning sen heller...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lånade en bit av din recension, tyckte du beskrev det så bra om Saades fulknep! Länkade såklart :)

2011-03-14 @ 00:10:17
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag tyckte samma sak själv men det kändes så töntigt att skriva det med egna ord när jag nyss hade läst ditt och tyckte att du skrev det så bra ;) Nej, svenska folket har ingen smak. Det är ju tydligt med tanke på vilka låtar som har vunnit de senaste åren.. Eller så är det så att de som faktiskt har smak är lite snåla med sina röster :P Jag röstade iaf två gånger ;)



Nej, jag kan inte heller det helt plötsligt.. Det gick för några veckor sen om jag inte minns fel.. Förut var jag tvungen att gå in i html-grejen och klistra in där, men då funkade det iaf!

2011-03-14 @ 13:28:49
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0