Andra chansen...

2011.03.04 kl:14.21


Andra chansen


Imorgon är det alltså dags för andra chansen och det
ska bli väldigt spännande att se vilka två som kniper
de sista finalplatserna till Mellon 2011!

Bilden är en kombinerad gissning och önskning.

Jag är ganska säker på första paret, Love Generation slår Jenny Silver.
Sen är jag dock mer osäker och det beror enbart på att svenska folket
ibland har så dålig smak så man vill dö. Jag hoppas på Loreen där.
Det svåraste paret är Linda mot Moniker.Jag tyckte båda var skitbra
och båda borde få vara med i finalen, men jag hoppas mest på Linda
av den anledningen att hon är den bästa sångerskan i hela tävlingen.
Änglarna mot Pernilla kan bara gå på ett sätt - Shirley's Angels vinner.

Sen blir det då nya par som tävlar mot varandra och jag tycker nog ändå
att Love Generation och Linda Pritchard är de två nummer som borde
komma till final. Men jag måste säga att jag kan bli nöjd även om det inte
blir precis så. Loreen och The Moniker är också välkomna att vinna imorrn.
Vi får se helt enkelt. Jag har i alla fall lovat mig själv att OM jag ska rösta
någon gång i detta års Mello, så är det i finalen. Så nu är det bara att
hoppas på att alla andra har lika bra smak som jag!


Andra Chansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0