Dagen före 15:e april

2008-04-14 kl:12.54

Plats: en fullpackad datasal 
Vilka: studenter som förbannar studera.nu
Varför: måste söka kurser inför hösten, senast imorrn.

Det är ju obegripligt att det ALDRIG ska funka.

Har tagit mig 15 minuter att ens kunna logga in.

Citat från the datasal today:

- "Vad fan hände? Jag hade valt tre kurser som låg i min inkorg,
och nu är det tomt...!"
- "Då får du göra om det..."

Och meddelandet jag får upp hela tiden:

"Du har blivit utloggad på grund av inaktivitet, logga in igen!"

Jaha,  men det är ju bra om man kan få vara inaktiv i en millisekund i alla fall.
Eller om man kan få logga in först åtminstone.
Skit-Skit-Skit-Studera.nu

Det är ju samma visa varenda gång!
Jag blir så trött...


uppdaterat:


Gaaaaaaahh...! 

Jag kan ju inte ens logga in!
Vem ska jag slå? 
Vem?
Vem sitter närmast?

Jag blir sååå arg.
Jag klarar inte av tekniskt strul.
Gaaaaaaahh...! 

Giv mig kraft!

Kommentarer
Postat av: Joel

äääh, jag ser allt på bilden att du är lite uggla-inspirerad... (ja det var ett skämt, jag skulle aldrig säga så seriöst till någon ;D)

om du inte kan logga in, hur kan du skriva det?

Är jag ett pucko nu?

2008-04-14 @ 14:08:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jenny Benny

Haha ( besserwissen i mig kommer fram) Tur att man var ute i god tid och anmälde sig en vecka tidigare!!! = P

Ska vi leka imorgon ; P

2008-04-14 @ 21:45:54
Postat av: EmmaPQ

Jaja, men det är fjantigt att vara ute i god tid. eeeh... eller så är det smart... jag vet inte.

2008-04-14 @ 22:05:35
URL: http://emmapq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0