Saker som ändå gör det värt att gå till Korven och jobba imorrn

2008-07-27 kl:21.38

Saker som ändå gör det värt att gå till Korven och jobba imorrn... 

3. Skönt att påbörja de sista veckorna. Det är ju faktiskt bara två veckor kvar! Det är ju såklart asjobbigt att ha varit ledig i två veckor och sen börja jobba igen, men jag är ju glad att jag jobbade fem  veckor innan ledighet och har två veckor kvar istället för tvärt om. Sen så är det ju så att när dessa två veckor väl är slut, ja då behöver jag inte bry mej om Korven mer alls, på i alla fall ett år. Förhoppningsvis för alltid...

2. Kylan i fabriken.
Solen - Me like! Verkligen. Men idag var det på tok för varmt i samband med på tok för lite vind och då kan det faktiskt vara skönt att vara inne i en sval fabrik de varmaste timmarna på dygnet. Dock känns det ju som att man är där alla timmar på dygnet och därmed inte hinner se solen alls... Men men...

1. PENGARNA!
Såklart. Vad annars egentligen. Men eftersom att pengarna innebär allt jag kan använda dom till så kan jag inte skriva typ "så att jag kan köpa det här" på 2 & 3 varför denna listan blev lite svår att göra...

Bubblare:
Om jag nu ska envisas med att ha med en bubblare så blir det väl fredagsfikat. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0