Idioter

2008-03-26 kl: 19.47

Så var det dags att bli sådär
irriterad

 på människor igen!

Vad är det med folk?!

När jag gick hem idag såg jag några personer stå och spraya på en vägg.
Motivet de hade valt skulle troligtvis föreställa det manliga könsorganet.
Men det var inte helt lätt att avgöra...
Visst, jag kan kanske borde sagt till dom,
men när man bor där jag bor så vågar man inte riktig det.
Okej, jag kanske är en mes.
Men det borde inte vara diskussionen.

Den borde endast handla om varför man gör så.
Om de åtminstone haft något de velat säga,
så kunde jag väl kanske sträcka mig till att förså varför de gjorde det.
Det betyder ju absolut inte att jag tycker det är okej,
det är fortfarande lika fel.
Men det hade ändå kännts mer förståeligt om de hade
klottrat något politiskt budskap eller nåt.
Nu är det bara helt totalt idiotiskt och onödigt!


Jag vill inte döma folk egentligen, men jag har ju sett i alla fall 
ett av deras beteenden och känner därför att jag faktiskt kan betrakta
dem som idioter. Det de gör är ju bara idiotiskt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men man frå många bra städtips samtidigt från rent hus.

Jag hade inte heller yttrar mig , man hade kanske fått rejält på huvudet då. Man vet ju inte vad för idioter som är ute på våra gator.
Ha en bra kväll!

2008-03-26 @ 20:32:58
URL: http://ijafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0