Jag glömde hostmedicinen

2008-03-18 kl: 19.45

Våren lurade mig totalt.
Bara några timmar efter det fina vädret kom det fula.
Den äckliga snön började falla och det blev vinter.
- Alltid vinter, aldrig jul -
Men jag är inte bitter, nej då.

Besöket hos Herr Örebro Stad var ju ändå ganska trevligt.
Jag handlade kläder(!) och bokade in en klipptid(!) imorrn.
Det var ju roligt i alla fall...
Och så förstorade jag nåra bilder.
Och oh yeah, oh yeah.
Jag lyckades fixa allt på en bussbiljett. Mycket viktigt det där...

Dock glömde jag hostmedicinen!
Hostmedicinen som kanske hade hjälpt mig att slippa hosta hela natten.
Som kanske hade hjälpt mig att inte väcka halva Örebro med mina äckliga hostningar.
Hostmedicinen som kanske hade smakat sjukt äckligt, men ändå varit uppskattad av mig.

Men alltså, hur kan man ha så mycket snor i sig?
Man snyter ju ur sig 3 liter i halvtimmen känns det som ibland.
Mycket mystiskt och mycket äckligt.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det ska finnas en undersökning som klargjort hur mycket snor som producerats under en förkylning. kommer tyvärr inte ihåg resultatet.
Hosta, hmmmmm, det där vet man allt för väl vad det är.
Krya på dig!

Ulle-Bulle

2008-03-18 @ 20:18:26
URL: http://www.andar.blogg.segg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0