Glasögon igen

2008.10.18 kl:12.23


Det var det här med att vilja ha glasögon när man inte ha synfel...

Jag vill ju så otroligt gärna ha glasögon!
Men jag ser ju alldeles för bra för det.
Men det kan vara så snyggt,
det kan vara så coolt.
Och jag vill ha ett par helt enkelt.

Jag har ju funderat på att köpa glasögon med oslipade glas,
men det blir ju ändå inte speciellt billigt,
och det kan kännas lite väl fjantigt att köpa glasögon,
för ganska mycket pengar ändå,
när man inte ens behöver ett par,
bara för att det är en snygg accessoar.

Men, jag är glad!
För jag har hittat folk på tradera som säljer grymma glasögon utan styrka.
Så nu har jag lagt bud på några stycken.
Yeah!
Det dumma är ju att man inte kan prova dom,
för att se om man ser råtöntig ut i dom eller dom faktiskt var lite coola...
Å andra sidan var dom ju inte så himla dyra,
så det får väl vara värt chansningen.

Så snart kanske jag fakitskt får mina efterlängtade glasögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0