Vuxentecken

2008.10.28 kl:21.55

Några tecken på att man blivit vuxen:

När man stiger upp tidigt på morgonen, fast man inte alls behöver,
speciellt på helgen.

När man blir trött av att gå på stan & shoppa och hellre sätter
sig och fikar än att gå i fler affärer.

När ens födelsedag känns precis som vilken dag som helst,
eller att man glömmer bort att man fyller år.

När man diskar efter varje måltid.

När man blir glad för att det finns svenska äpplen i affären

När man får ett SMS, men tycker att det är för jobbigt att messa
tillbaka så man ringer upp den som messade istället.

När man alltid måste ha sallad till varje måltid.

När man lika gärna kan diska efter julbordet istället för att se på Kalle Anka. 

Att man alltid måste bjuda på något när det kommer hem folk.

Att ha godis hemma utan att äta upp det,
speciellt om det ligger i en skål som står på ett bord.

När man går ut på promenad för att man inte fått någon frisk luft idag.

När man säger saker som "tack för senast!" eller "god fortsättning"...

När man alltid har en fruktskål med färsk frukt hemma.


Jag är nog inte helt vuxen än...
Bara 5 stämmer in på mig än, tack o lov!

Kommentarer
Postat av: emmelie

ojoj tio stämmer på mig.. jag har nog blivit lite vuxen haha

2008-10-30 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0