Jag heter

2008.10.08 kl:19.26


Det här med namn är ju väldigt intressant.

På vissa människor kan man verkligen se vad dom heter.
Det har i alla fall hänt mig ibland, för deras utseende passar verkligen till sitt namn.
Sen finns det vissa som inte alls passar till sitt namn.
Det är konstigt det där, för det måste finnas nåt slags samband med utseende och/eller beteende.

Det är inte en gång som jag blivit kallad för Malin.
Det har hänt många gånger, i olika situationer och av helt olika människor.
Jag måste ju vara en typ som passar att heta Malin.
Det är rätt knäppt, men om nån säger fel, så är det oftast det namnet som sägs.

Då menar jag såklart inte när pappa säger fel
och säger alla syskonens namn först...


Kommentarer
Postat av: Malin

Malin är väl ett bra namn? ;P Jag blir oftast kallad Maria om folk säger fel. Annars har jag fått heta Emma ett par gånger också.

2008-10-08 @ 22:01:54
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0