Blond - that's me...

2008-09-02 kl:10:19

Ny cykel har jag skaffat mig.
Och jag är duktig.
För två lås har jag.
Ett fast och ett löst.
Duktigt värre!
Speciellt när man låste fast cykeln
med det lösa låset på det här viset:

Jag var väldigt smart när jag skulle låsa fast min cykel utanför musikhögskolan igår...

Jag är ju så korkad!
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte...
Hur svårt är det att bara dra det över stolpen??
Ojoj, ibland ångrar jag att jag blonderar mig...
Vad kan det annars bero på att jag är så blåst?

Kommentarer
Postat av: The Fredd

HAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHHA! Det där kan vara ett av ditt mest blonda moment ever! Sjukt kul!

2008-09-07 @ 17:04:26
Postat av: EmmaPQ

Ja, det är faktiskt sant. Men det är väl sånt man får ta när man envisas med att vara blond, fast man egentligen inte är det...

2008-09-07 @ 23:57:04
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0