En dag på IKEA

2009.02.08 kl:12.00


IKEA har numera såna där självbetjäningskassor
som alla andra affärer också skaffar nu för tiden...


Igår var jag och Jenny på IKEA.
Det var inte bara vi som var där, om man säger då...
Så efter ett tag satte vi oss i ett par stolar och vilade lite,
samt tittade på folk. Det är ju ganska roligt.
Man kan ju iofs säga att folk tittade på oss också.
Men det hör inte hit.

Det som hör hit är att det kom fram  två tjejer som började titta på stolarna vi satt i.

Den enda säger: Är det en sån jag har?
Och då svarar den andra: Ja, det är det väl. Men har du en sån tjock i din?

Ingen kommentar behövs.
Jag & Jenny brast ut i asgarv.
Mycket roligt!

Så här såg det ut.
Tyvärr är ju inte jag med på bild, men jag såg nog ungefär likadan ut...

Men har du en sån tjcok i din?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahaha! jag dör!!!

2009-02-08 @ 13:36:50
Postat av: Daniel Jonasson

Haahahahaaaahaaaa!

2009-02-08 @ 15:44:27
URL: http://danieljonasson.net
Postat av: Jolle

Det här var typ det roligaste jag har läst på länge.... sjuuukt kul. Både Lisa å jag asgarvar i soffan....

2009-02-09 @ 22:25:42
Postat av: EmmaPQ

Jag vet! Det är verkligen hysteriskt roligt! Speciellt då. Vi bara asgarvade rätt ut...

2009-02-09 @ 23:06:21
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0