Symaskin

2009.02.24 kl:10.47

Från ett plagg till ett annat...


Jag har väl skrivit om att jag ska försöka göra de flesta av mina
klädinköp på second hand, och det är ju bra!
Jag har följt det hyfsat bra, det var det att jag beställde lite kläder och skor från
http://www.smartgirl.se i Januari, men annars har jag inte handlat nåt.

Men igår kom jag på att man borde sy om gamla kläder också.
(Eller det har jag väl tänkt innan också, men inte fått tummen ur...)
Det är ju både bra och roligt!
Och jag blir så glad när jag får sy lite, jag gör det alldeles för sällan.
Så igår köpte jag ett par shorts på Myrorna och nu håller jag på att sy om dom till en kjol.
Sen ska jag rota lite bland mina undanlagda kläder och se
om det finns något annat fult jag kan sy om till något roligt.

Måste bli bättre på det här!
Inga kläder, förutom begagnade sådana, ska inköpas på ett bra tag nu!
Det är ju så grymt bra att återanväda saker!
Och roligt.

Tror jag ska försöka sy klart min kjol nu.
Den kan bli ganska bra alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0