Gunnar

2009.01.14 kl:23.14


Bob - bob - boB


Jag gillar ju verkligen Bob Hansson,
eller snarare, jag älskar honom!
Han är så fruktansvärt bra!

Och när han släppte sin första roman "Gunnar",
så köpte jag givetvis den direkt.
Men jag lyckades inte läsa den.

Jag vet inte vad det var,
men jag är rätt bok-kräsen.
Om jag inte älskar boken efter två sidor,
så pallar jag inte att fortsätta läsa.
Den måste verkligen fånga mig direkt.
Från första meningen...

Och om den gör det,
så kan jag läsa hela boken i ett svep
för att jag bara måste få veta vad som händer,
för att jag lever mig in så i bokens värld.
Men det är verkligen antingen eller.

Men nu såg jag i alla fall ett klipp på youtube
http://se.youtube.com/watch?v=iqW_DxNOszY
där han läser ett avsnitt ur ovan nämnda bok.
Och han fångar mig direkt.
Från första ordet.
För han är bara så fantastisk.

Jag önskar att han kunde läsa in boken
och släppa den som ljudbok
alternativt komma hem till mig
och läsa den högt för mig.

Men kanske kan jag nu läsa den själv.
Jag vet inte, men jag får försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0