Skit i det du!

2009.01.17 kl:13.47

Du ska bara ta betalt...


En otroligt irriterande sak är när folk som jobbar i affär kommenterar det man köper.
Dom får väl tänka vad dom vill, det kan jag inte hindra dom ifrån,
men dom ska banne mig inte kommentera mina inköp!

(En gång kommenterade en tjej på Konusm hemma när
min mamma köpte lax; "Jaså, du ska äta lax på en måndag...!")

Igår var jag och Jenny på Statiol
och dom hade Dumleklubbor i lösvikt.
Jag köpte några i en påse och killen i kassan säger:

Och du gillar dumleklubbor eller?
(mycket spydigt)

Jag blev helt ställd,
och jag minns inte riktigt vad jag svarade.

Men i efterhand kommer man på en massa saker man kunde svarat.
Till exempel:

Nej, det gör jag inte, men jag gillar att stoppa
upp dom i röven på spydiga kassabiträden...


Fast det skulle ju jag, Emma, aldrig sagt,
för jag är så trevlig.

Men helt seriöst,
han ska väl skita i om jag gillar dumleklubbor eller inte?!

Och ja visst, det är väl kul om dom försöker vara trevliga,
men det här var inte trevligt nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0