Wahlgrens...

2009.01.24 kl:12.28

Sådan mor sådan son...?


Pernilla Wahlgren och hennes son Benjamin
var på Allsång på skansen nån gång.
Jag tror det var sommaren 2007,
men det spelar ingen roll egentligen. 
Jag kommer ihåg detta sjukt väl och bara råkade 
komma in på det när jag satt och youtubade lite förut... 

Det viktiga är att detta klipp är så vidrigt.

http://www.youtube.com/watch?v=wMcy5SQb84U

Seriöst.
Man behöver egentligen inte säga något mer än så.

Men jag gör det ändå:
För det första, Stackars Benjamin måste stå på scen med sin mamma,
och det är väldigt pinsamt i sig.
Sen att de har gjort svenska texter till "I want you back" och "Blame it on the boogie"
som spelar på att det är Benjamins mammas fel att han dansar och sjunger...
Hallåå....!

Skyll inte på sommarn,
skyll inte på värmen,
skyll inte på natten
skyll det på min mamma...

Skyll inte på solen,
skyll inte på vinden,
skyll inte på vattnet,
skyll det på min mamma...


Visst jag brukar sitta och youtuba på barn som sjunger,
men här går faktiskt min gräns.
Usch...!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy, jag skulle kunna kräkas. Fruktansvärt pinsamt. För hög tonart dessutom, som om det inte skulle vara tillräckligt vidrigt innan. Inte min favoritfamilj om man säger så.. Hon tror att hon är 14 (lyssna bara på hennes skratt!) och han är bara läskig i största allmänhet.. Vilken unge annars håller på sådär? :S

2009-01-24 @ 14:45:53
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Fredd

ja UCH! uch uch uch. Jag vill faktiskt slå benjamin

2009-01-31 @ 01:13:58
Postat av: EmmaPQ

Ja, jag kan ju verkligen förstå dig Fredrik. MEN det är ju verkligen som dom sjunger... Skyll det på hans mamma istället...! Och slå henne...

2009-01-31 @ 01:20:44
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0