Å som i..

2009.11.19 kl:22.23

Inte bra

Skrev ett hemskt blogginlägg igår som jag såklart inte publicerade.
Så brukar det vara, men det är iaf fint att få skriva av sig lite...
Det hjälper lite på nåt vis.

Men det är ju ändå så att..

Här kommer alla stressymptom på en och samma gång,
här kommer alla stressymptom på en och samma gåååång...

Alla gamla stressymptom (och några nya) har kommit igen.
Välkomna. Eller inte...
Det värsta är nästan käkproblemen som återkommit..
Det stör sången så mycket, så det blir sjukt jobbigt där.

Jag vet att jag måste lära mig att inte stressa upp mig och att ta det lugnt,
att inte ta på mig en massa saker, för jag klarar inte av det helt enkelt.
Iaf inte just nu.
Men, vad ska man då göra om alla måsten verkligen är måsten, om allt man
måste göra har med skolan att göra? Jag kan liksom inte plocka bort dom
sakerna för dom måste ju bli gjorda...

Igår kväll var en panikångestattack inte långt borta, men jag slapp den.
I alla fall för just då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0