Går mot en sakta död?

2010.04.13 kl:21.53

Kommer vi att överleva?

Om den här bloggen kan man tänka att den sakta håller på att dö.
Jag vet inte riktigt om det är så eller ej.
Det enda jag vet är att jag inte prioriterar att blogga just nu,
för jag orkar inte, har inget att säga, har inget att skriva om.

Ibland ploppar det upp ett litet, litet frö till vad som skulle kunna
bli ett fint blogginlägg.. Men innan jag hunnit plantera det så har jag
tappat ut det bland alla andra tusentals frön så jag inte kan hitta
det igen...

Mycket fin metafor där.

För att bara säga något så kan jag säga att jag är grymt sugen på att resa.
Har därför skaffat mig en användare på http://www.resdagboken.se.
Har mest lagt in lite gamla resor och börjat skriva in delar av mina
dagboksanteckningar från Gambia. Allt för att kunna drömma mig tillbaka
lite. Det är kanske inte alls intressant för någon annan än mig själv, men
skit samma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0