Åh, e kaumera!

2010.07.05 kl:21.09


Bilden.


Jag letar kamera!
Ska verkligen köpa en bra, riktig kamera när jag får lön.
Har alltid velat kunna ta bilder som ändå är helt okej,
har ändå haft ett litet fotointresse fast alltid haft en kass
liten, billig kamera. Har till och med fått en komplimang i
stil med "det syns att du har öga för en bra bild"...

Japp, så nu gäller det då bara att hitta en bra kamera,
som man kan lära sig hantera och som har ett överkomligt pris...
Och sen ska jag lära mig att fotografera!




För övrigt, dagens kommentar på Korven;
"Du ser för bedrövlig ut, Emma"
Men tack, vad snällt...!

Var dock sjukt trött, så jag förstår det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0