Korv

2010.07.04 kl:22.12


Jobb


Vilken jobb- och måndagsångest!
Vill inte sova, för ju snabbare man somnar
desto snabbare blir det måndag och jobb...

Suck!!

Men, har haft en fin helg ändå.
Gamla vänner och lite familj.
Lite städ, lite tvätt, lite grill och lite sol.

Hade faktiskt till och med superkul på lördagens
mini-klassåterträff med 5 andra tjejer från 9:an,
varav tre jag inte träffat sen vi slutade 9:an
(dvs nio år sen!).
Mycket skvaller blev det, men samtidigt var det
grymt kul att ses igen och jag som inte ens hade
tänkt att gå dit...!
Tur att jag gjorde det, trots mina dåliga minnen
av högstadiet hände det ju faktiskt en hel del
kul saker också.

Ja, vilket pladder det blev nu.
Behöver sömnen! Hej.




Bara fem dagar kvar, sen är det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0