Går i giftastankar

2010.06.06 kl:22.04


Grattis Sverige!
Idag är det våran dag.


Det är sommar och kanske kan mitt bloggande komma igång igen.
Jag vill gärna det, så jag gör ett försök.


Jag har blivit lite skadad av att jag ska sjunga på några bröllop i sommar,
kanske även av att jag är bjuden på flertalet bröllop och nyligen varit på
möhippa för en av brudarna osv osv osv.
Mycket bröllop i luften helt enkelt, det är ju dessutom den tiden på året så att säga...

Jag har ju rätt länge haft bestämt vad jag ska ha för musik på min famtida
vigsel och så vidare, men nu har det nog börjat gå för långt...

Kom på mig själv med att planera en massa andra saker i huvudet.
Dukning, mat, kläder, inbjudningskort, gäster, bordsplacering, frisyr, hela kittet.
Sen kom jag på att jag ju inte alls ska gifta mig, framför allt har jag ingen
att gifta mig med. Hallå!?
Jag är ju för bövelen livstidssingel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0