Klockorna

2010.06.07 kl:00.03


Jag äger inte ens en klocka...


En gång när jag gick i förskolan så skulle man rita en teckning
som skulle föreställa en själv i ens drömyrke.
Jag visste inte vad jag ville bli så jag ritade mig själv som butiksbiträde
i en affär som sålde klockor.
Nu blev det ju inte riktigt så... Och jag kanske bytt lite inriktning på
drömyrke sedan dess också...

Förut gjorde jag en ny sådan teckning. Fast utan papper och tuchpennor.
Denna fina teckning på mig i mitt drömyrke (visserligen vill jag bli det jag
utbildar mig till, men det här är mer en dröm som inte kommer bli uppfylld)
gjorde jag i min iPhone. Jag har inte riktigt utvecklat några skills i denna app... än...


Men här är jag som musikalartist!
Heja!


Musikalartist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0