Namnbyte

2010.06.20 kl:02.13


Är det ändå inte lite roligt att i och med att
Daniel sa ja till Victoria så har han inte längre
något efternamn. Poff! Där försvann det.
Nu är han alltså Prins, Hertig eller Riddar Daniel...

Knepigt på ett sätt och ganska kul.
Riddarn är han nya smeknamn...
Vissa saker är så grovt töntiga med det här spektaklet.
Jag trodde aldrig att jag skulle se så mycket som jag
faktiskt sett, men tycker ändå att det varit lite kul.
Jag har lärt mig massor som jag inte hade en aning
om. Det i sin tur innebär ju inte att jag tyckte att
det var normalt att typ 500.000 pers samlades i
Stockholm för att försöka få en glimt av brudparet.
Och inte heller den sjuka klassordning som detta
spektakel erbjuder... Tycker även givetvis att de kunde
bekostat sitt himla bröllop själva, och dessutom är det
rätt sjukt att hela världen ska kunna se hela deras
privata bröllopsmiddag/fest...

Men, som sagt. Lite intressant var det.
Och ändå lärorikt på ett vis.

Jag vet massa onödiga saker nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0